سلام

این پستم به اسم ترس بازیه که از طرف گلین جون دعوت به این بازی شدم..و الان باید سه چیز که ازش بچه بودم میترسیدم بگم ...بعد من چند نفر و دعوت میکنم اونا هم چون من ازشون خواهش کردم " باید " سه چیز که اونا هم میترسیدن توی وبش بنویسن.

یکی از دوستام میگه که وقتی بچه بوده برای اینکه بخوابوننش، می گفت تو زیر زمین " سمندون " قاییم شده و اگر نخوابی میاد می خورتت.

چون با عمه هاش زندگی می کردن همیشه عمش این حرفو بهش می زده .

الان هم که بزرگ شده صاحب بچه، بعضی وقتها که شبکه نسیم ، سمندون رو پخش می کنه نمی تونه نگاش کنه و بدون اینکه بتونه به صفحه تلویزیون نگاه کنه ، کانال رو عوض می کنه

می گه از عمم و سمندون به یک اندازه متنفرم

عجب عمه ای، با وجود این عمه ، دیگه به هیچ دشمنی نیاز نداریدشمن

سمندون

من بچه بودم از پسر عمه بابام خیلی میترسیدم. وقتی خونشون میرفتم از جام تکون نمیخوردم چون اگه بلند میشدم و از بغلش رد میشدم اون منو بغل میکرد و در رمان عادی من درهنم 1.50 متر باز میشد



 اما وقتی بغل اون بود به سه متر جهش پیدا میکردم.یادمه موقعی که اونا از تهران میومدن و صبح خونه ما بودن(نمیدونم چه اصراری داشتن صبحانه رو خونه ما بخورن ) منم وقتی بیدار میشدم میدیدم خونه ماست از اتاق بیرون نمیومدم و خودمو بخواب میزدم حتی اگه مثانم در حال ترکیدن بود!!  تا اینکه موقع ناهار مامانم منو به زور میوورد پایین تا ناهار بخورم...

دومین چیز این بود که من فکر میکردم شب که میخوابم یکی میاد منو میدزده !! برای همین شبا که میخواستم بخوابم کلی بالشت دورو ورم بود و بالای نرده تختم یه پارچه میزاشتم که مثلا معلوم نباشم و نترسم ....

سومین هم روم به دیوار گلاب به روتون از سیفون میترسیدم!توری که از دستشویی خودمون کنده شد و جای دیگه هم مامان میومد با هم دستشویی که نترسم.همش فکر میکردم یه موجد زنده که میوفته روم..

 

خوب جالا کسایی که دعوت میشن :

مهسا جان,مریم جان , نعیم جان,سروش جان,آرین جان,نیما جان, سیامک جان,شهاب جان , انوشه جان , پدرام جان.....

 

این عکسا هم بنظرم جالب اومد
گفتم شماهم ببینید جامعه ما به کجا داره میره آخه

جراحی بینی

پدر و مادر این بچه با خودشون چی فکر می کنن اخه؟
آدم دلش برای این طفل معصوما می سوزه
این باید بچگی کنه
شادی کنه و با هم سنای خودش بازی کنه
چرا می خوایین اینقدر زود بزرگ بشه
چرا باید وارد بازیهای کثیف ما بزرگترها بشه؟

زن

البته این خانم محترمف بازیگر سینما هستند و در حال ایفای نقششون
اگه گفتین تو کدوم مجموعه؟