سلام خوبین؟

خوش میگذره؟

اول به کدوم گروه گیر بدیم دختر یا پسر؟ دختر؟  نوچ… اول پسر ………. این آیدا هم گیر داده ها…………

 

گرچه این روزا فرق زیادی نمیشه بین پسر و دختر قائل شد دیگه گذشت اون دوره ای که سبیل چخماخی می زاشتنو کفش هشت ترک می پوشیدن


امروز پسرا یا بدنسازی کار می کننو با هزار جور هرمن زنانه و مردانه ، دو مثقال بازو بالا آوردن و با تیشرت داش کوچیکشون که از شدت کوچیک بودن داره رو بدنشون پاره میشه تو خیابونا می چرخن و یا اینکه زیر ابرو برداشتنو دنبال یه دوست پسر خوب می گردن که همدم تنهاییاشون باشه.

         


           پسر خوشگل



بچه بودیم فکر می کردیم یکی از جوونمردای عشق فردین با یه اسب سفید میاد خواستگاریمون ولی ظاهرا دارای جای خودمون رو هم می گیرن.   


                                           زیرابرو برداشتن پسرا



قابل توجه پسران پر مدعا به خصوص پسرانی که زیباییشان خدادادی است ما دخترا با مشاهده طرز فکر و اعتماد به نفس بیش از حد شما واقعا از زندگی نا امید می شویم با توجه به کوته فکری بعضی ها ما که زیبایی  نداریم پس به ما حق بدید از لوازم آرایشی استفاده کنیم اما شما چرا از زیبایی خدادادیتون استفاده نمی کنید.



دختر پسر


خدایی نمیشه تشخیص داد که این پسره یا دختره

گمونم اگر وارد مسائل خصوصی شون هم بشیم بازهم نتونیم تشخیص بدیم که پسرن!!

دوره اخرزمون شده و همه پسرا مایکل جکسون شدند . دیروز داشتم از خیابون رد می شدم یه عده پسر (پسر که نه خانم خوشگله)جلوی ارایشگاه جمع شده بودندو بحث داغی با هم می کنند با خودم فکر کردم دیگه اون زمونی که پسرا جمع می شدند و در باره درس و مشق می گفتند تموم شده حالا دیگه بحث داغ بین پسرا مدل ابرو و مارک وسایل ارایش ورنگ موی جدیده .

زیر ابرو برداشتن پسرا

 طبق سرشماری انجام شده بر روی پسرها میزان واردات مد به خیابان انقدر زیاد شده که ما دخترا جرئت بیرون امدن از خونه رو نداریم . اگه در مورد درس خوندن هم اینقدر دقیق بودن تا حالا صد ودهمین عنصر را کشف کرد بودند .

دختر پسرا

 خدایی این مدل ریش ها رو از کجا پیدا می کنندراستی شنیدید که فروش کمربند در بازار راکد شدهچون با وجود شلوارهایی که اینا می پوشند نیازی به کمر بند نیست .چون کمر شلوار هاشون تا زانو هاشون می افته وباید یکی رو استخدام کنند پشت سرشون شلوارشون رو بالا بکشند.

 

  

 

 

 اینا باز قابل تخمل ترن

مرد هم مردای قدیم


جنم داشتن ها!!!!



            زیر ابرو پسرا


 ما دخترا علاقه داریم که همسر آیندمون سرو وضع درست و درمونی داشته باشه

من که از بدنسازا بیزارم

همشون عقده ای و کمبود توجه دارن

اه اه اه اه

....................................................................................................



خوب بگذریم حالا نوبتی هم باشه نوبت دختر خانوما گل و گلاب البته بازم برای پسرها دارم اما اول میریم سراغ دخترهای گرامی :

 

دوست یابی از نوع مذهبی :

40 صبح جمعه در خونه تون رو آب و جارو کن و 40 شب چهار شنبه هم برو مسجد جمکران البته پیاده و حسابی دعا کن و خودت رو بسپار دست اوس کریم مطمئن باش یا تو مسیر جمکران و در این رفت و آمد ها یه دوست خوب و البته مذهبی گیرت می یاد یا از بس دعا کردی خدااز دستت خسته می شه و یه نخاله رو بهت قالب می کنه .

 

دوست یابی از نوع پایین شهری :

اگر شما مال پایین شهری( مثل بنده ی حقیرالبته من و زود ردم کردن نذاشتن به دوست یابی برسم خوشبختانه )

هیچ نگران نشو چون نخاله تو پایین شهر زیاده اگه اهل بیرون رفتن نیستی و یا خانواده نمی ذارن اصلانگران نباش به بهانه ی کمک به مادر گرام برو نانوایی و یا بقالی (بقالی باشد بهتر است چون می شو د تیغش زد ولی بسته به نظر خودتون داره من نظرم رو به شما تحمیل نمی کنم )ولی اگه رفتی نون وایی  وقتی تو صف وایسادی نگاه زیبا و دلبرانه تو بدوز به صف آقایون مطمئن باش یه نفر پیدا می شه جواب نگاه های زیبای تورو بده و واسه خر کردنت تو رو زیباترین دختر دنیا بگه تو هم که می دونی چی هستی به روی خودت نیار که مثلا چه شکلی هستی فقط خودت رو خیلی بگیر که اگه به این جنس رو بدی پر رو میشن

 

دوست یابی بالا شهری :

اگه بچه پول داری که دیگه غمی نداری من به تو توصیه ای ندارم چون خودت به خاطر پول بابات و داشتن امکاناتی چون کامپیوتر و اینترنت و صد البته چت  دوجین دوست پسر داری و به توصیه های من احتیاجی نداری و خودت پسرا رو می ذاری تو جیبت و راه میری .

 

دوست یابی عشقولانه :

یه روز ابری برو تو خیابون و مثل مادر مرده ها تو بارون راه برو کیفتم شل شل بکش رو زمین که یعنی خیلی تنهایی مثل فیلم ها ی هندی ،( آخر یک بدبخت ساده پیدا می شه دلش برات بسوزه البته حواست رو جمع کن طرف نون خشکی نباشه ) این کار رد خور نداره امتحانشو خوب پس داده

(قابل توجه دختر خانم های عزیز کسی رو که انتخاب می کنین باید سرش به تنش بیارزه و الا شما باید خرجش و بدین بقیه ی درد سراتون کمه یه نون خور اضافه نکنین طرف اگه مایه تیله نداشت اصلا به درد تحویل گرفتن نمی خوره )

 

دوست یابی پسرونه :

 

دوست یابی مذهبی :

از اون جایی که شما پسری و عقلت به نذر و نیاز کردن نمی رسه زیاد ناراحت نشو نمی خواد راه دوری بری موقع اذان برو دم در مسجد محلتون وایسا و سرت رو بنداز زیر ولی از زیر چشم همه رو نگاه کن وقتی یه تیکه دیدی که زیاد چنگی به دل سنگید نمی زنه بگو استغفرالله ولی اگه یه خوشگل دیدی بگو ما شا الله کارا خودش درست می شه البته اگه فقط به یکی از این خوشگلا این جمله رو بگی والا اگه به هر که می رسی بگی من عاقبت کارت و این که سر از بیمارستان در آوردی رو قبول نمی کنم .

 

دوست یابی پایین شهری :

دم در خونه تون وایسا و اصلا تکون نخور دیوار خونه ی خودتونه به کسی مربوط نیست یه تسبیح هم بگیر و دور انگشتت بچرخون هر  که هم که رد شد یه چیزی بهش بگو هم از وقتت استفاده کردی هم تسبیحت رو گردوندی و هم کلی آدم دیدی و هم خدا رو چه دیدی شاید یه کسی پیدا شد خر بشه و باهات دوست بشه نا امید نباش

 

دوست یابی بالا شهری :

با ماشین بابات و یا ماشین خودت که بابات اون به مناسبت گرفتن نمره ی 10 بعد از سه چهار بار افتادن از اون درس برات خریده و پیش فامیل هم کلی پز داده که بچه ام آی باهوشه از این چاخانا برو یه گوشه وایسا و در صورت مشاهده یک خانواده ی پر جمعیت و دارای دختران زیبا جلوی پاشون توقف کن و با اصرا ر و نگاه نکردن خودت رو آدم خوبی جا بزن و خلاصه بقیه ی ماجرا خود به خود درست می شه و اون خانواده به هر نحوی هست می خواد دخترش رو بهت قالب کنه که البته تو به بهانه ی بیشتر آشنا شدن تند تند باهاش برو بیرو ن و مخش رو ترید کن و وقتی تو از اون خسته شدی و اون هم یکی از تو پولدارتر پیدا کرد که زیاد تر از تو خرجش می کرد به بهانه ی نداشتن تفاهم به خوبی و خوشی و با دعوا و کتک کاری از هم جدا بشین .  البته این ماجرا ها در صورتی اتفاق می افته  که تو از دوستای قبلیت  خسته شده باشی و یا اون و با یکی دیگه دیده باشی و الا چون بچه پول داری تو هم یه 10 ؛20 تایی داری نیازی به این همه زحمت نیست .

 

دوست یابی عشقولانه :

یه نامه پر از سوز و گداز بنویس و بنداز تو خونه ی همسایتون (البته اگه داداش زیاد داره این کار نکن چون تا دختره بیاد با تو دوست بشه تو به دست داداشاش مردی ) و با صدای بلند هم همش چیزای غمگین بخون امید وارم موفق بشی .ولی اگر این نشد و از داداشای اون دختره ترسیدی برو جلوی دبیرستان دخترانه و نامه ات رو اون جا بنداز بالاخره یکی می خونه و یه جوری میشه خدا رو چه دیدی شاید کارتون به ازدواج واین حرفا رسید و تو عاقبت به خیر شدی .

 

                 

 

درآخر میگم من اینجا از قصد دختر یا پسر ها رو مسخره نمیکنم اینجا همه چی جنبه طنز داره ....پس به خودتون نگیرین.... و اگه من در مورد پسرا بیشتر مینویسم دلیل به این نیست که من فمینیستم یا چیزای دیگه که به هیچ کدومشون اعتقادی ندارم چون معمولا فکر آدم برای نوشتن از جنس مخالفش بیشتر کار میکنه... در مورد پست قبلیم که بعضی از آقایون ناراحت شدن که اونم دلیلش اینه که هیچ شناختی از وبلاگم نداشتن و اگه به مطالبم توجه میکردیم متوجه میشدین که تیر اصلی در پست قبلیم به دخترها خورده ................

توی کامنتا هر انتقادی که میخوای در مورد پستام بکنی بکن چون مطمئن باش من ناراحت بشو نیستم...

 


دوستان خوبم

نظر شما در مورد پسرای امروزی چیه؟

می گن فقط این جور پسرها و اون هم به تعداد انگشتان دست ، فقط هم تو تهران موجودند و تو شهرستان ها هیچ اثری از این جور پسرها نیست.

درسته؟