سایت واکنش از جمله سایتهای خبری و تفریحی مطرح در کشور است که فعالیت خود را از دو سال قبل به صورت مستمر ادامه داده و اکنون در بین کاربران از جایگاه خوبی برخوردار است . مجموعه واکنش به صورت شبانه روزی فعالیت میکند تا رضایت کاربرانش را به دست آورد و در صورت رضایت و استفاده شما از سایت خستگی از تن کارکنان مجموعه بیرون خواهد رفت . برای بهتر شدن نیازمند نظرات و پیشنهادات شما هستیم .
انواع بخش های مختلف در این سایت قرار میگیرد که در این پست به برخی از این بخش ها میپردازیم

:
اس ام اس عاشقانه


بخش اس ام اس سایت واکنش از بخش های پرطرفدار میباشد که با استقبال کاربران همراه بوده و همواره این بخش و به خصوص اس ام اس های عاشقانه آن را دنبال میکنند . مجموعه واکنش سعی میکند اس ام اس های به روز و مطابق با فرهنگ ایرانی و اسلامی و در عین حال جوان پسند را در سایت قرار دهد .

تعبیر خواب

یکی دیگر از بخش های سایت واکنش قسمت تعبیر خواب میباشد که این بخش یز علاقه مندان خاص خود را دارد و هر موردی که در خواب میبینید می توانید تعبیر آن را در واکنش مشاهده نمایید . کلیه تعبیرهای خواب قرار گرفته در سایت از منابع و کتابهای موثق هستند .

مدل لباس مجلسی

همانطور که میدانید این بخش در بین بانوان علاقه مندان زیادی دارد و مدلهای لباس مجلسی به روز ایران و جهان در این بخش قرار میگیرد . مدلهایی که با دیدن آنها میتوانید الهام گرفته و برای دوخت لباسهای خود بهره ببیرید .