۸۴ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۴ ب.ظ پ پ پونه
فروشگاه بزرگ و بانک نرم افزار بهسان شاپ

فروشگاه بزرگ و بانک نرم افزار بهسان شاپ

فروشگاه بزرگ بهسان شاپ


مجموعه های نرم افزاری

در فروشگاه بزرگ بهسان شاپ، و در طی سالیان گذشته سعی بر این بوده است که با جمع آوری مجموعه کاملی از انواع نرم افزارهای کاربردی و تخصصی و همچنین انواع بازیهای پلی استیشن و ایکس باکس xbox360  و ایکس باس وان xbox one ، مجموعه کامل از انواع بازیها و نرم افزارهای روز را در اختیار علاقه مندان  به بازیهای روز جهان و همچنین ، کاربران نرم افزارهای مشهور و پرکاربرد جهان ، قرار دهد.

شما با ورود به فروشگاه بهسان شاپ، می توانید از صدها نرم افزار قدیمی و جدید  بازدید کرده و از میان هزاران نوع انواع بازیهای پلی استیشن و ایکس باکس، کالای مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

ادامه مطلب...
۳۰ مهر ۹۴ ، ۲۱:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پ پ پونه

سرور مجازی ایران با پهنای باند نامحدود

 هاست سی پنل پرسرعت از دیتاسنتر های ایران


سلام عرض می کنم خدمت کاربران عزیز وبلاگ؛ امیدوارم حال همتون خوب باشه.

امروز قصد دارم یک سایت مناسب در زمینه فروش هاست سی پنل که از دیتاسنتر های ایران استفاده کنه رو بهتون معرفی کنم. از طریق این سایت می تونید یک هاست پرسرعت تهیه کنید و از بابت پشتیبانی تیکتی هم خیالتون راحت باشه. چرا؟ چون تمام تیکت هایی که در ساعات اداری به بخش پشتیبانی سرویس هاش زده میشن رو حداکثر ظرف مدت 40 دقیقه پاسخ میده. همچنین می تونید از پشتیبانی تلفنی یا حضوری شرکت داده پرداز هم استفاده کنید.

به راحتی نمیشه یه هاست سی پنل پرسرعت ایران رو پیدا کرد.  با استفاده از دیتاسنتر افرانت که در شهر تهران هست، می تونه یک سرویس پرسرعت با پهنای باند مناسب بهتون تحویل بده. این سرویس ها با پورت اتصال با سرعت بالا پشتیبانی میشن. اگر سایت پربازدیدی دارید هم می تونین روی این سرویس ها حساب کنید، چون پلان های پربازدید  برای شما مناسب هستن.

  سرور مجازی پرسرعت در داخل ایران با پهنای باند نامحدود


بعضی ها کارشون از هاست گذشته و برای میزبانی فایل های سایت یا هاست دانلودشون، نیاز به سرور مجازی دارن. از جمله مزیت های سرور مجازی نسبت به هاست، امکان افزایش حجم هارد سرور با قیمت کمتر نسبت به هاست، پهنای باند بالاتر، سرعت تبادل اطلاعات بیشتر و همچنین مانیتور سرور توسط خود کاربر هست. بنابراین اگر سایت پربازدیدی دارید که نیاز به سرعت تبادل اطلاعات بالایی داشته باشه و یا حجم بالایی نیاز داشته باشه، سرور مجازی می تونه براتون یه گزینه ی خوب باشه.

اما از کجا میشه یک سرور مجازی ایران نامحدود پیدا کرد که پرسرعت هم باشه؟ من بهتون دیتا پرداز رو پیشنهاد می کنم. سرویس سرور مجازی ایران با ترافیک نامحدود بهتون ارائه میده که میتونید هر نوع سایت یا فایلی رو با خیال راحت روش نگهداری کنید. بخاطر داشتن پهنای باند نامحدود هم می تونید از نظر سرعت تبادل اطلاعات و ترافیک مصرفی خیالتون رو راحت کنید. اما برای سفارش سرور مجازی پرسرعت ایران نامحدود، باید به بخش فروش تیکت بزنید و درخواست پلان نامحدود رو بکنید تا براتون فعالش کنن و پلان سرور مجازی نامحدود توی سایت موجود نیست. پس برای خرید سرور مجازی می تونید به سایت ما مراجعه کتید.
۳۰ مهر ۹۴ ، ۰۲:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پ پ پونه
چهارشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۶ ب.ظ پ پ پونه
گزارش عروسی آوریل لاوین

گزارش عروسی آوریل لاوین

خب اینم عروس و داماد  Avril Lavigne & Deryck Whibley

همونطور که میدونین آوریل لاوین خواننده پانکه!  سبکش ایناست:

 Pop punk & Pop rock  & Alternative rock

قبل از ازدواج، Deryck Whibley دوست نزدیک آوریل لاوین بود.

اینا آلبومهای مشهور آهنگهای آوریل هستن:

The Best Damn Thing (2006–2008

ادامه مطلب...
۲۹ مهر ۹۴ ، ۲۰:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پ پ پونه
چهارشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۹ ب.ظ پ پ پونه
گزارش عروسی هایدی مونتاگ

گزارش عروسی هایدی مونتاگ

عروس و ساقدوش هاش

 مادر عروس  

عروس و پدرش

گزارشهای قبلی عروسی این بلاگ رو دیدن!؟ روی لینکهای زیر کلیک کنین تا گزارشهای عروسی اهالی هالیوود  و خواننده های ایرانی رو ببینین:

ادامه مطلب...
۲۹ مهر ۹۴ ، ۲۰:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پ پ پونه
چهارشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۷ ب.ظ پ پ پونه
هنر پیشگانی که دوبار مراسم عروسی گرفتند

هنر پیشگانی که دوبار مراسم عروسی گرفتند

مراسم عروسی بازیگران هالیوود و مراسم عروسی بازیگران سینمای ایران

بعضی از این هالیوودی ها از سر بیکاری شایدم از پول زیادی دو بار مراسم عروسی گرفتن! حالا ببینیم دلیل هرکدوم از قول خودشون چی بوده!

اسپنسر پرت و هایدی مونتاگ در بیست نوامبر ۲۰۰۸ یه عروسی خیلی کوچیک و خودمونی گرفتن. هایدی مونتاگ میگه وقتی خطبه عقد رو خوندن من نتونستم جلو اشکهامو بگیرم!!  در آوریل ۲۰۰۹ یعنی چندماه بعد یه عروسی سنتی و مفصل میگیرن! نظرشون هم این بوده که از نظر رسمی و سمبولیک یه بار ازدواج کردن ولی خواستن یه مراسم سنتی بگیرن و کسانی رو که دوستشون دارن رو هم دعوت کنن و یه جشن داشته باشن!

برای دیدن عکس های عروسی این زوج روی لینک زیر کلیک کنین:

مراسم عروسی

ادامه مطلب...
۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۹:۵۷ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پ پ پونه
چهارشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۷ ق.ظ پ پ پونه
دانلود موزیک ویدئو و آهنگ جدید ایرانی

دانلود موزیک ویدئو و آهنگ جدید ایرانی

دانلود اهنگ جدید ایرانی

روح انسان امروزی با موسیقی پیوند خورده است. شاید بتوان گفت امروزه نمیتوان متصور شد که هر روز را بدون شنیدن موسیقی سر بر بالین بگذاریم. موسیقی به جزء لاینفکی از زندگی بشریت تبدیل شده و شاید بتوان آن را جزیی از حقوق اولیه هر انسانی به شمار آورد. موسیقی نه تنها در عصر حاضر، بلکه در قرون و اعصار پیشین نیز همواره بخشی جدایی ناپذیر از زندگی بشریت بوده است. در واقع، موسیقی در هر فرهنگ شناخته شده گذشته و حال حاضر در زمانها و مکانهای مختلف یافت شده است. تمامی انسانها، حتی گروه های قبایل جدا شده نیز شکلی از موسیقی را برای خود دارا بوده اند که این امر میتواند منتج به این امر شود که موسیقی پیش از متفرق شدن انسان ها بر روی زمین و در جامعه اجدادی ما وجود داشته است. در مجموعه، تاریخچه ظهور موسیقی به حداقل 55 هزار سال پیش باز میگردد و احتمالا اولین موسیقی در آفریقا اختراع شده است که پس از آن به بخش بنیادینی از زندگی انسان بدل شده است.


ادامه مطلب...
۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۱:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پ پ پونه

خرید هاست سی پنل و سرور مجازی ایران نامحدود

خرید هاست سی پنل و سرور مجازی ایران نامحدود

یکی از مهمترین معیارهای ایجاد یک وبسایت موفق و کارآمد، تهیه و خرید هاست پرسرعت و ایمن و یا خرید سرور مجازی قدرتمند می باشد. وجود یک هاست پرسرعت و یا یک سرور مجازی قدرتمند برای موفقیت هر وبسایتی ائم از فروشگاهی ، خبری و کاربر م ها که مدیران این وبسایتها، اندیشه موفقیت را در سر می پرورانند، الزامی می باشد. 


ادامه مطلب...
۲۸ مهر ۹۴ ، ۰۴:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پ پ پونه

پیش فروش مجتمع های مسکونی غرب تهران

اخبار مسکن

مشاورین املاک بزرگ صدف

خرید مسکن و خانه دار شدن، بی شک یکی ازمهمترین دغدغه های هر خانواده ایرانی بوده و هست افراد برای اینکه بتوانند توانایی خرید مسکن مناسب خود را بدست بیاورند، ممکن است سالهای سال در مسکن های استیجاری سکونت گزیده و با امید به اینکه روزی صاحب خانه خود شوند، با کاستن تز سطح رفاه زندگی خود و خانواده اشان، سعی در جمعع آوری مبالغی برای این منظور می کنند. یکی از بهترین روش هایی که می تواند شما را در رسیدن به آرزوی خانه دار شدنتان یاری کنید، خرید آپارتمانهای پیش فروش از مراکز معتبر و مورد اطمینان مانند املاک بزرگ صدف، واقع در غری تهران می باشد. املاک صدف ، برای سالیان متمادی و با کارنامه ای روشن، نمایندگی فروش و پیش فروش بسیاری از محتمع های بزرگ شهر تهران بوده است.

خرید مسکن و آپارتمانهای پیش فروش در املاک صدف (املاک تهران)

مشاورین املاک صدف، با چندین سال تجربه درخرید و فروش املاک تجاری و مسکونی تهران و همچنین ، پیش فروش واحد های تجاری و مسکونی، به نمایندگی از انبوسازان معتبر و مورد تایید دولت،  اقدام به پیش فروش چندین مجتمع مسکونی بزرگ در مناطق مختلف تهران و با شرایط متفاوت و مناسب با توان خرید عموم افراد جامعه نموده است.


bar

به همین خاطر، شما می توانید با بازدید از این مجتمع ها و براورد قیمت های هر آپارتمان، بسته به نیاز و توان مالی ود، یکی از آپارتمانهای بسیار شیک و مجهز را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

جدیدترین اخبار مسکن در وبسایت املاک صدف (املاک تهران)

برای اطلاع از آخرین اخبار مسکن، محل قرار گیری مجتمع های مسکونی در نقشه و شرایط پیش فروش این آپارتمانها، به وبسایت املاک صدف وارد شوید و از این آپارتمانها دیدن نمایید.

پیش فروش امتیاز پروژه دندانپزشکان در خیابان امیرکبیر منطقه 22

76متر در پامچال 6 به صورت اقساطی شهرک چیتگر

خرید و فروش سهام های تجاری اداری مجتمع ارتمیس دریاچه چیتگر

پیش فروش پروژه نیروی زمینی ارتش شهرک چیتگر

پیش فروش امتیاز پروژه مسکونی قوه قضاییه در منطقه 22

فروش 580 واحد مسکونی در منطقه 22

پیش فروش امتیاز نیروی هوایی و خلبانان پهنه c شهرک امام رضا


bar

املاک بزرگ صدف (املاک تهران) 


تهران-منطقه 22-ضلع شمال دریاچه-میدان ساحل-مجتمع تجاری خیام-طبقه منفی یک-مسکن صدف

09126772830
تلفن های تماس :
مدیریت حسن جعفری
02144712668






۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۹:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پ پ پونه
يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۲ ق.ظ پ پ پونه
چند نکته مهم برای انجام آرایشی بهتر و زیباتر

چند نکته مهم برای انجام آرایشی بهتر و زیباتر

در این پست چند طرفند ساده رو بهتون آموزش میدیم که با استفاده از اونها می تونید آرایش زیباتری انجام بدید و بسیار زیباتر به نظر بیایید.

ادامه مطلب...
۲۶ مهر ۹۴ ، ۰۱:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پ پ پونه
يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۲ ق.ظ پ پ پونه
عکس گل یقه داماد

عکس گل یقه داماد

عکس های زیبایی از گل یقه داماد

استفاده از گل برای یقه داماد، به شرطی که همراه با سلیقه خوبی باشد بسیار زیبا و شیک خواهد شد. در این مسئه، رعایت و ست کردن رنگ لباس داماد و گلی که قرار است به یقه داماد زده شود، بسیار مهم است.

در ادامه چند مدل از عکس های گل یقه داماد را برایتان اورده ام امیدوارم لذت ببرید.

ادامه مطلب...
۲۶ مهر ۹۴ ، ۰۱:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پ پ پونه