مراسم عروسی بازیگران هالیوود و مراسم عروسی بازیگران سینمای ایران

بعضی از این هالیوودی ها از سر بیکاری شایدم از پول زیادی دو بار مراسم عروسی گرفتن! حالا ببینیم دلیل هرکدوم از قول خودشون چی بوده!

اسپنسر پرت و هایدی مونتاگ در بیست نوامبر ۲۰۰۸ یه عروسی خیلی کوچیک و خودمونی گرفتن. هایدی مونتاگ میگه وقتی خطبه عقد رو خوندن من نتونستم جلو اشکهامو بگیرم!!  در آوریل ۲۰۰۹ یعنی چندماه بعد یه عروسی سنتی و مفصل میگیرن! نظرشون هم این بوده که از نظر رسمی و سمبولیک یه بار ازدواج کردن ولی خواستن یه مراسم سنتی بگیرن و کسانی رو که دوستشون دارن رو هم دعوت کنن و یه جشن داشته باشن!

برای دیدن عکس های عروسی این زوج روی لینک زیر کلیک کنین:

مراسم عروسی

گزارش عروسی هایدی مونتاگ

زوج بعدی سلما هایک و فرانسوا هنری پینالت هستن که اونام دوبار عروسی گرفتن! تو روز ولنتاین ۲۰۰۹ یه بار عروسی کردن دو ماه بعد در سالن اپرای ونیز یه بار دیگه عروسی کردن! نظرشون هم این بوده که دوبار عروسی گرفتن یعنی یه مجلس دیگه با یه لباس دیگه و با مهمونهای بیشتر و متفاوت تر!!! (بعضی  جوونها یه بارشم نمیتونن بگیرن!)  


زوج بعدی تام بردی و جیزله باندچن هستن. یه بار در فوریه ۲۰۰۹ در کلیسا با هم عروسی کردن. یه بار دیگه هم در خونه خودشون تو آوریل همون سال جشنی که سه روز هم طول کشیده گرفتن! نظرشون هم اینه که عروسی اول برای آدمهای مشهور باید بی سر و صدا باشه و عروسی دوم هم باید برای جشن گرفتن اون اولی باشه!


خب میرسیم به زوج بعدی! یعنی بروس ویلیس و اما هرینگ. باید خدمتتون عرض کنم که این آقا سه تا دختر هم سن این دختر خانم از بازیگر مشهور دمی مور داره!!! عشقه دیگه!! این دخترخانم هم یه سوپر مدله! اولش تو خونه خودشون در تولد ۵۴ سالگی بروس ویلیس با اما هرینگ عروسی کرده جالبه که در این مهمونی کوچیک دمی مور و سه تا دخترش هم بودن!! بعد یک هفته بعد یه مهمونی دیگه در خونه یکی از دوستانشون در بورلی هیلز میگیرن و معتقد بودن که خب بعضی از مهمونها که نمیتونن به جشن اولی بیان چون راهشون دوره پس باید یه مراسم دومی هم گرفته بشه!


و اما گوین استفانی و گاوین روسادل: اولش تو یه مهمونی کوچیک در سال ۲۰۰۲ عروسی میکنن بعد دو هفته دیگه یه مهمونی بزرگ میگیرن و دوستانشون رو که باید لباس رمانتیک هم به تن میداشتن ( تو کارت دعوت این چیزارو درج میکنن) به عروسیشون دعوت میکنن!

برای دیدن عکس های عروسی این زوج روی لینک زیر کلیک کنین:

گزارش عروسی گوین استفانی


فکر که میکنم میبینم تو ایران هم بیشتر خانواده ها همین کار رو میکنن!! اگه اونور آبها فقط پولدارها و آدمهای مشهور ازین قرتی بازی ها در میارن اینجا اکثر مردم سر چشم و هم چشمی این کارو میکنن! شده قرض میکنن ولی حتما یه مجلس نامزدی و عقدکنون و حنابندون و جهازبرون و عروسی راه می اندازن! دیروز از خواهرم شنیدم میگفت اگه بخوای مهمونی جهازبرون بگیری کلی خرج داره!! باید کلی پول حریر بدی و بلورجات و چینی عروس رو روش بچینی که به زیبایی در معرض دید فامیلهای هر دو طرف باشه! که چی؟! که همه بدونن ما دستمون به دهنمون میرسه ما داریم! چی داریم؟! پول!! بعد باید کلی پول میوه و شیرینی و شربت بدی که از مهمانان پذیرایی بشه! بعد عروس خانم مجبوره به خاطره چنین مجلسی حتما یخچال نوش رو پر شربت و نوشیدنی و مواد با مارک خارجی کنه! وای فکر کنین!!! یعنی فامیل داماد میان تو یخچالم چک میکنن؟!!!  چقدر زشت! چرا ما میخوایم حتما از مردم تایید بگیریم؟!! انگار حتما باید چندتا خاله خانباجی بیان بگن خوبه که ما راضی بشیم و دلمون خنک بشه!! حالا این کوچیکه مراسم عروسیه!!! نامزدی که یه بار عقد میکنن و جشنش رو میگیرن بعد تو عروسی هم یه سفره عقد می اندازن کلی پولش رو میدن یکی از اون ور خطبه رو میخونه عروس خانم واسه بار دوم بله رو میگه که تو فیلم بیافته!!! واسه خاطر این "تو فیلم بیافته" چقدر پول به باد دادیم؟!!! فقط ایرانی ها حرف منو می فهمن!!! به خدا فیلم رو سالی یه بار هم نمیبینیم!! شاید سال اول دو سه باری بذاریم ببینیم!!! چقدر جوون به خاطر حرف مردم که هرکاریشونم بکنی بالاخره حرف رو میزنن، نمیتونن عروسی کنن؟!!! کاش به عواقب حرفمون و رفتارامون در سطح بزرگتری فکر کنیم!

گزارشهای قبلی عروسی این بلاگ رو دیدن!؟ روی لینکهای زیر کلیک کنین تا گزارشهای عروسی اهالی هالیوود  و خواننده های ایرانی رو ببینین:

گزارش عروسی هایدی مونتاگ

گزارش عروسی آوریل لاوین

گزارش عروسی کریستینا آگوئلیرا قسمت اول : تو قسمت اول عکسهای عقد کریستینا آگوییلرا کیک عروسیش و سالن عروسی با طرح زمستونی این خواننده  رو  میتونین ببینین

گزارش عروسی کریستینا آگوییلرا قسمت دوم

گزارش عروسی گوین استفانی

گزارش عروسی Sanjay Gupta & Rebecca Olson

گزارش عروسی فرگی

گزارش عروسی منصور خواننده ایرانی

فیلم عروسی شهرام صولتی 2

فیلم عروسی شهرام صولتی 1

البته این دوتا فیلم بالا که از سایت یوتیوب youtube هستن قبلا که این سایت باز بود گذاشتم. ظاهرا الان بسته شده. کسانی که دسترسی دارن میتونن ببینن.

دانلود فیلم عروسی شهرام صولتی

عکس های عروسی شهرام صولتی

عکس های عروسی شهرام صولتی 2

عکس های عروسی شهرام صولتی 3

عکس های عروسی شهرام صولتی 4

گزارش عروسی داماد فوتبالیست و عروس بازیگر

عروسی آیشواریا رای 2

عکس های عروسی آیشواریا رای 1

عکس های عروسی هیفا وهبی

عروسی نانسی عجرم

مراسم عروسی در ایل قشقایی این عکس ها رو خودم خیلی دوست دارم

گزارش عروسی نانسی اودل مجری معروف هالیوود

ازدواج عروس هندی و داماد انگلیسی 

عکس های عروسی جان اف کندی رئیس جمهور محبوب امریکا

مراسم عروسی در توچال

گزارش عروسی بازیگران هالیوودی

ازدواج های هالیوودی در سال گذشته میلادی سری اول

ازدواج های هالیوودی در سال گذشته میلادی سری دوم

عکس های عروسی Ali Larter و Hayes MacArthur

عکس های عروسی Jared Kushner و Ivanka Trump

عکس های عروسی Danica McKellar and Mike Verta