به چی چیزی علاقه دارین؟

از چی بدوتون میاد؟

اگر مث من از مورچه خوشتون میاد یه خبر دارم براتون از دنیای مورچه ها

یه خبر دارم برای اونایی که مورچه دوست دارن ( مثل خودم) شاید این سوال براتون پیش اومده که مورچه هاچطور بعد از پیدا کردن طعمه براحتی به لانه خود برمیگردند!

پژوهشگران مدعی اند که مورچه ها قدمهایشان را از لانه تا طعمه میشمارند و به همین راحتی به لانه بر میگردند.پژوهشگران قدمسنج مخصوصی در سامانه عصبی مورچه ها تعبیه کردند که براحتی این کار را برایشان انجام میدهد.برای این منظور پاهای مورچه های صحرایی را با اضافه کردن نوعی پلاستیک بسیار سبک بلندتر کردند نتیجه آن شد که مورچه نمیتوانست لانه خودرا پیدا کند و در همان حوالی به دورخودش میچرخید.

 


حالا اگه از مورچه خوشتون نمیاد پس بهتره یه خبر دیگه بگم اونم اینه که دیگر سالگرد ازدواجتان را فراموش نمیکنید !!!

دانشمندان انگلیسی مشکل برخی مردان متاهل را حل کردند.حلقه های جدید که بزودی راهی بازار میشود از یک روز قبل سالگرد ازدواج را به مردان یادآوری میکن.این حلقه ها را فردی به نام "اونیز"طراحی کرده است و در طول روز از دست انسان گرما میگرد تا شارژ شود و روزها را محاسبه کند.پس از گذشت یکسال و محاسبه روزها با دستگاه بسیار ظریف داخل حلقه یک روز مانده به سالگرد ازدواج حلقه شروع به زنگ زدن میکند و هشدار میدهد.

 

اینم یه مطلب در مورد آقایون ...حالا این وسط خانوما چی میشن؟!‌ برای اونا هم یه مطلب دارم که پست بعدی میزارم.

پ ن : من یکم توی این مدت سرم شلوغه نمیتونم بیام وبلاگ دوستان شرمنده ....جبران میکنم.

 

شاد و پیروز باشین..........

 

 

 

مطالب خوبتون رو برای ما ارسال کنید