مدتی بود درگیر درسو دانشگاه بودم بخاطر همین نمی تونستم خیلی اینجا وقت بزارم . آخه تمام سعیمو دارم می کنم که یه لیسانسه به جمع لیسانسه های بیکار کشور اضافه کنم

توروخدا برام دعا کنید

این بزرگترین خواسته پدرو مادر همه ماهاست که دخترا و پسراشون هرچه زودتر با نمره خیلی بالا به جمع بیکاران لیسانسه بپیوندند و خیالشون از این بابت راحت بشه و بچه شون برگده بیخ ریش خودشون توخونه ول بچرخه
.

منم هرطور شده دارم سعی می کنم اولاد خلفی باشمو آرزوی ننه بابامو برآورده کنم

میخواستم این مطلبو زودتر بذارم ولی شرمنده که وقت نبود. خب این متن نشون می ده که تمامی آرزوهای پسرا نقش بر آب شد.آخی جمعیتشون از ما بیشتره و حتی اگه به فرض محال تمام اون نیم درصد هم خانوم باشن بازم جمعیتشون از ما بیشتره و مثله همیشه باید دنبالمون بدون.بیفتن به پای دخترا و التماس کنن تا تازه شاید دختره از یکیشون خوشش بیاد

.

                          

 

قدر آقایان را بدانید!!

 

بسه فمینیست بازی!دست از سر کچل ما بردارید.آخر مگه ما چه هیزم تری به شما فروختیم (تروخشکش پیشکش)که با ما این جوری رفتار میکنید؟فکر کرده اید مثلا چه؟آقایون نباشند دنیا بهشت می شود؟!

اصلا شما چه میکنید؟! خدمت سربازی که نمیرید.نفقه که به ما نمیدهید خرجتان هم که الی ماشالله!....چه؟!

قلاب بافی؟!!گل چینی؟!! نمیخواهیم.آن رومیزی های کج و کوله ! جک و جانورهایی که میسازید را هم میریم از مغازه سر کوچه میخریم.

چرا قدر آقایون را نمیدونید؟!کم برایتان ظرف شستند؟سوسک گرفتند؟قدتون نمیرسید از آن بالا کاسه و بشقاب آوردن پایین؟شما فکر میکنید اگر مردها نباشند دنیا اداره میشود؟! نه خانم جان! نه!این تعداد جنگ و خونریزی که در صحنه مشاهده میکنید و اصولا این که زمین در مدار معینی گردش میکند مرهون حضور آقایان در عرصه قدرت است.

 اگر قدرت دست شما بود که اصلا آدم زنده در دنیا باقی نمیگذاشتید!ظرف چند روز جنگ هسته ای و متلاشی کردن کره خاکی و خروج آن از مدار.ما که دید یم...وقتی دعواتان میشود نزدیکه کله یکدیگر را بکنید؟!باز طفلک آقایون فقط چک و چانه هم را پایین میارن.

نمیدونیم چه کسی این کلمه حقوق زنان را انداخت توی دهنتون؟مگه ما چقدر حقوق میگیریم!!تازه اگر بنده خدایی پیدا شودو خدای نکرده دو تا خانوم را به آن دنیا برساند باید به اندازه یک مرد دیه بدهد!!

اهه...این دیگر چه بساطیه!اعصابمون را خراب کردید!بس است دیگر.....

 

             

 

 

در آخر هم بگم که امیدوارم ولنتاین بهتون خوش بگذره حالا یه سوال دوست دارین ولنتاین چه هدیه ای بگیرین؟(خجالت نکش بگو اینجا غریبه نمیاد)

 

پ ن : البته فکر کنم از اونجایی که شما ها اخر بچه مثبتین تا حالا اسم ولنتاین نشنیدین درسته؟ الان حتما میگین از کجا فهمیدم خوب معلومه کسی که تقلب تا حالا نکرده باشه معلومه که ولنتاینم نمیدونه چیه.معنی لغوی ولنتاین یعنی معشوقه ای که در چهاردهم فوریه برگزیده شود که در این روز روز شهادت والنتین مقدس.خوب امیدوارم تفهیم شده باشه.در ضمن من کاری ندارم امسال از کسی هدیه میگیری یا نه جواب سوالمو بده باشه؟

 

شاد باشین